تعریف محتوای با کیفیت در سئو و کلیشه های رایج

در این ویدئو به تعریف محتوای با کیفیت می پردازیم و اینکه محتوای با کیفیت، لزوما یه مقاله آموزشی دست اول نیست!
خیلی ها تصور میکنند، اگر محتوایی که تولید می کنند، کپی نباشه و جدید باشه، پس محتوای با کیفیتی تولید کردند و چه هزینه هایی که خیلی از شرکت ها برای تیم تولید محتوا، میکنند و در آخر به نتیجه دلخواه نمی رسن و میگن، محتوا تولید کردیم جواب نگرفتیم! لینک سازی کردیم جواب نگرفتیم.کلا دیگه سئو سخت شده!

توجه: مطالب و نکاتی که در ویدئو هست در این متن نیست!برای دانلود ویدئو، از لینک های پایین همین مطلب استفاده کنید.

محتوایی که تولید می کنید، باید ایجاد رضایت کنه و نیاز کاربر رو برطرف کنه نه اینکه متن و داستان های طولانی برای کاربر بنویسید! خیلی ها واقعا توی این قضیه جملات حوصله سر بری تولید می کنند که خودشونم حوصله خوندنشو ندارن!
مثلا برای موضوعی مثل تور ترکیه مینویسن: امروزه سفر به کشور ترکیه در بین گردشگران ایرانی، مورد استقبال قرار گرفته است و… .دوستان! کسی که دنبال رزرو تور ترکیه هست، حوصله خوندن این متن ها رو نداره! امروزه فلان مورد استقبال قرار گرفته است! اگر اینطوری محتوا تولید می کنید، همون بهتر که اصلا محتوا تولید نکنید!

به جای این کار، لیستی از تور های ترکیه رو به همراه اژانس های مسافرتیشون و زمانشون و قیمتشون قرار بدید(اصل کاری) و بعد پایین تر صفحه، درباره موضوعات دیگه میتونید اشاره داشته باشید.ولی تمرکز موضوعی محتواتون باید حفظ بشه.حتما ویدئوی آموزشی اصول ایجاد صفحات به ازای کلمات کلیدی رو ببینید.

همچنین اگر نرخ تبدیل رو هنگام تولید محتوا در نظر نمی گیرید، دارید وقت خودتونو تلف می کنید! محتوایی که در دراز مدت و کوتاه مدت به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، منجر به افزایش درامدزایی شما نشه، فقط و فقط ، اتلاف وقت شماست.جزئیات بیشتر این آموزش رو در ویدئو مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت HD با حجم ۳۳MB
دانلود ویدئو با کیفیت ۳۶۰ با حجم ۹MB
لینک تعریف محتوای با کیفیت در سئو در آپارات
لینک تعریف محتوای با کیفیت در Youtube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
17 + 15 =