بسیاری از مردم ترس از مجازات مطالب تکراری و لینکهای اسپم دارند و افسانه ها و ایهامات بسیاری در اطراف مطالب تکراری وجود دارد که باعث میشود یک جریمه بابت آن پرداخت کنند و باعث وجود رقابت و صدمه دیدن وب سایتها میشود. من پستهای انجمنها ، موضوعات فنی و حتی وب سایتهای خبری را مشاهده کردم و دیدم که انها نشان نمیدهند که گوگل چه رفتاری برای مطالب تکراری دارد .
گوگل در سالهای اخیر در تلاش بوده است که بتواند مطالب تکراری را حذف کند ، سوزان در وب مستر گوگل این پیام را ارسال کرده است.
این را برای یک بار و همه فراموش کنید و چیزهایی که در مورد مطلب تکراری وجود ندارد فقط مقدار و حجم آن مهم است آن چیزی که مردم میگویند اشتباه است مسئول کیفیت گوگل در اخرین ویدیو گفته است که ممکن است شما مقداری از یک متن را کپی کنید آیا این دابلیکیت کانتنت می باشد، خیر فقط سایتی که محتوای آن از کپی مطالب دیگران تغذیه می شود در معرض جریمه قرار دارد.
خیلی از کاربران به صورت وسواسی از محتوا صحبت میکنند باور کنید گوگل قرار نیست به خاطر چند محتوای تکراری یا قسمتی از یک متن شما را جریمه کند.
گوگل محتوای تکراری به طور کلی به بلوکهای اساسی از محتوا در داخل و یا سراسر دامنه را شامل میشود .که یا به طور کامل با مطالب دیگر مطابق است و خیلی شباهت دارد .سئو کاران بسیاری در این موضوع شک دارند اما افزایش رتبه برخی که انتظار ندارید به همین دلیل است.
مردم به اشتباه مجازات میشوند زیرا از چگونگی محتوای تکراری گوگل خبر ندارند . در واقع تکراری بودن باعث فیلتر شدن در نتایج جستجو میشود.شما میتوانید خودتان آن را با قرار دادن عدد صفر در قسمت فیلتر مرورگر خود مشاهده کنید.
استفاده از این نحوه نوشتن و جستجوی آن برای raleighseomeetup دو صفحه را نشان داد . من ادعا نمیکنم که Meetup روش خوبی است تا زمانی که نسخه http و https در این مورد مورد بررسی قرار گرفتند که هر دو انها برای برچسبهای متعارف میباشد و من فکر میکنم که انها برای نشان دادن صفحات دقیق یا همان صفحات مشابه میباشند . و این است که صفحه لزوما قابلیت رقابت و یا آسیب زدن به وب سایت را ندارد.
با توجه به صحبت های مت کاتزحدود ۲۵ تا ۳۰ درصد محتوای وب تکرای میباشد. یک مطالعه اخیر توسط ابزارها ی سایت نشان داد که ۲۹ درصد از صفحات بصورت تکراری میباشند.
بسیاری از پستهای بزرگ توسط کاربران گوگل منتشر شده است . من قصد دارم به شما خلاصه ای از بهترین قطعات را ارائه کنم اما توصیه میکنم که مطالب را برای نوشتن پستهای بهتر بخوانید.
محتوای تکراری باعث جریمه شدن وب سایت شما نمیشود.
کارمندان گوگل میدانند که افراد در جستجو های خود تنوع طلب هستند و مقاله ها بیش از یک مدل میخواهند به طوریکه آنها برای تحکیم و نشان دادن یک موضوع را انتخاب میکنند.
در واقع گوگل الگوریتمی برای جلوگیری از محتوای تکراری بر وب مسترها طراحی کرده است . این گروه از الگوریتم نسخه های مختلف یک خوشه (بهترین ادرس) را در خوشه نمایش میدهند.و انها با استفافده از سیگنالهای مختلف تحکیم مانند لینکها از صفحات موجود در آن خوشه را به یکی داده میشود. آنها رفتن به قسمت دور را که گفته اگر شما نمیخواهید در مورد مرتب سازی سایت خود نگران باشید شما میتوانید به ما اجازه دهید ما نگران شما باشیم .
محتوای تکراری زمینه را برای عمل کردن (بهینه سازی حرفه ای و افزایش رتبه ) بی فایده میسازد مگر اینکه قصد آن برای دستکاری نتایج جستجو باشد (بلک هت یا سئو سیاه)
درباره بدترین چیزی که از این فیلتر ممکن است اتفاق بیوفتد این است که یک نسخه رد پایین از صفحه در نتایج جستجو نشان میدهد.
گوگل تلاش میکند تا منبع اصلی را از فرع مشخص کند و فقط آن را نمایش دهد.
اگر کسی مطالب شما را بدون اجازه تکثیر کند شما میتوانید درخواست برای آن پر کنید و تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال مطالب آن را حذف کنید.
مطالب تکراری بلاک نمیشوند اگر آنها نتوانند تمام نسخه ها بدست آورند آنها نمیتوانند یکتا شوند.
HTTP و HTTPS
www و بدون www
پارامترها و جهتیابی وجهی
شناسه جلسه
اسلش های عقبی
صفحات اول
نسخه های جایگزین صفحه مانند متر. یا صفحات AMP یا چاپ
محیط میزبانی
صفحه بندی
زداینده
کشور / نسخه های زبان
راه حلها در مورد وضعیت بستگی دارد :
هیچ کاری انجام ندهیم و امیدوار باشیم که گوگل خودش انجام دهد . در حالی که من این روش را توصیه نمیکنم قبلا خوانده بودید که گوگل برای یکتا بودن دسته بندی میکند. به طوریکه ممکن است مطالب تکراری را برای شما انتخاب کند.
برچسب های کنونیکال . این برچسب ها برای تحکیم سیگنال و انتخاب نسخه مورد استفاده می شود .در واقع وقتی تگ canonical در یک صفحه قرار دارد، بدین معنی است که آدرسی که در این تگ وارد شده دارای مطالب مشابه با شباهت بسیار بالا با این مطلب هست که البته برتری بیشتری هم نسبت به این داره و با این کار میخواهیم به گوگل کمک کنیم که همه این صفحات را ایندکس نکنه و اونی که بهترین هست را در نتایج جستجو بیاره
تغییر مسیر ۳۰۱ ، این صفحه را از نشان دادن بسیاری تکراری با جلوگیری برخی از نسخه های دیگر جلوگیری می کند.
به گوگل بگویید چگونه پارامترهای ادرس را رسیدگی میکند. تنظیمات این قسمت به گوگل میگوید که چه پارامترهایی برای انجام دادن انها امتحان کنید
نگارش جایگزین . برای تحکیم نسخه های متناوب از یک صفحه مانند رنگ ، صفحات کشور ، زبان تلفن همراه و غیر به طور خاص برای نشان دادن صفحه کشور،زبان صحیح در نتایج جستجو استفاده میشود.
ماهها پیش جان مولر از گوگل برای پاسخ دادن به سوال در انجمن ها گفتگوی گفت که تعمیرهای هرفلنگ رتبه بندی را افزایش نمیدهد. احتمالا به این دلیل گوگل در حال حاضر نسخه های جایگزین را برای صفحات مختلف تثبیت کرده است.
نگارش قبلی و بعدی مناسب برای صفحه بندی
دنبال بهترین شیوه پیوند باشید.
TL DR
برخی از مسائلی که در واقع میتواند باعث ایجاد مشکلات شود عبارتند از : خراش دادن / اسپممی باشند اما در بیشترین مشکلاتی که خواهد بود توسط وب سایت خود ایفا میشود. هنوز در robots.txt عدم اجازه نیست ایا عدم دنبال کردن و یا عدم ایندکس کردن یک صفحه را فعال کردین و در گوگل نشان داده نمی شود ؟ این موارد و عدم دسترسی را برعهده مطالب تکراری نگذارید.
انجام از صفحات را هدف دیگر قرار دهیم و به بررسی اجمالی نوع صفحات متعارف نیست ، اما استفاده از سیگنال در بالا ذکر شد که چگونه میخواهید محتوا درمان شود . اتمام بخش کمک گوگل در محتوای تکراری است.
افسانه ها در مورد مجازات مطالب تکراری نشان میدهد که ابزار و سو تفاهم ها، نیاز به اطلاعات صحیح دارند و افسانه های ممکن است برای ۱۰ سال دیگر باشد. مقدار زیادی از راه به تحکیم سیگنال در سراسر صفحات متعدد وجود دارد و حتی اگر شما از ان استفاده نمیکنید گوگل به تحکیم یکتا بودن برای شما سعی میکند.
تهیه شده توسط ایران سئو سایت
مطلب مرتبط وجود ندارد.
Company Reviews