چک لیست سئو درتجارت الکترونیک : ۲۷ مرحله برای فروش انلاین بهتر
چک لیست سئو درتجارت الکترونیک : ۲۷ مرحله برای فروش انلاین بهتر
در اینجا شما میتوانید فاکتورهای مهمی را مشاده کنید و برای چک لیست سئو درتجارت الکترونیک، بهینه سازی سایتهای تجاری الکترونیک خود استفاده کنید. ما تصمیم به نوشتن یک چک لیست گسترده در مورد آن گرفتیم. توجه داشته باشید اگر شما شروع به بهینه سازی با همه مطالب در این مقاله کرده اید شما مطمنا به زودی نتیجه کاره خود را میبینید.
- نام تجاری
- تماس برای اقدام
- محصولات ویژه
- جستجو
- درباره ما
- سبد خرید
- تعاملها
- دسته بندیها
- محتوای مقدماتی در صفحات دسته بندی
- ریز عکسها به محصول
در اغلب مواقع تصویر بلند تر از متن صحبت میکند حجم بیشتری اشغال میکند که به جای آن میتوانید صد ها کلمه بنویسید از عکس ها در متن های خود استفاده کنید باعث جذابیت می شود ویدیو ها هم همین خاصیت را دارند . این به خصوص برای صفحات کسانی است که هزاران کلمه را در خود جا داده است و متن زیادی دارند. استفاده از تصویر بند انگشتی باعث میشود که راست کلیک برای آن صفحه ایجاد شود. این امر باعث آسان تر شدن برای بازدید کنندگان میشود. طیف گستردهای از محصولات را میتوان به نمایش گذاشت.
- دعوت به عمل در گزارش
- تصاویر محصولات
- توضیحات محصولات
بهینه سازی صفحات دسته بندی خیلی آسان تر از بهینه سازی تمام صفحات از محصول است.اگر شما فروش پیچ و مهره دارید با اضافه کردن توضیحات محصول باعث جذاب و منحصر به فرد شدن آن میشود و برای هر صفحه به صورت جدا و اختصاصی متن بنویسید. اگر صفحه خود را به خودی خود چیزی است که شما نیاز به رتبه بندی آن دارید با عنوان خوب، از سرمایه گذاری خود در زمان و تلاشی که در بهینه سازی توصیف محصول خود پرداخته اید مطمن شوید که افزونه سئو برای یک سایت وردپرس در این زمینه بسیار مناسب است.اگر فروشگاه شما پرستاشاپ یا مجنتو است سعی کنید از ماژول های مناسب برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید.
- Schema.org
به دلایل فنی وتکنیکی در سئو ، اضافه کردن داده های سایت Schema.org برای محصول خود توصیه میشود . حداقل schema.org/Produc و schema.org/Offer اضافه کنید و ببینید که با این طرح واره میتوانید گسترش بیابیدیا خیر الگو پذیری ازSchema به سئو سایت شما کمک میکند .
اضافه کردن نشانه گذاری schema باعث میشود که بهینه سازی شرح محصول فنی تر شود . بنابراین اگر شما نمیدانید که دقیقا چه کاری انجام میدهید این نشانه گذاری به موتورهای جستجو کمک میکند که محتویات شما را بهتر درک کنند .
- نمودار و کارت تویتر
- پاک کردن قیمت
- بررسی محصولات
- محصولات مرتبط
- تماس به صفحه اول محصول
- گزینه های پرداخت
- گواهی های امنیت
- موجودی انبار
- بدون نیاز به ثبت نام در حساب کاربری
- موبایل
- سرعت
هنگامی که صحبت از سرعت میشود منظور ما سرعت کامیپوتر و یا سایت همراه خود نیست . مردم دیگر فقط صبور نیستند به علاوه آن گوگل برای رتبه بندی به سرعت نگاه میکند . سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ می باشد.
- تاریخ انقضای کوکی
که من به تازگی در مقاله چک لیست سئو درتجارت الکترونیک در مورد تاریخ انقضا کوکی ها صحبت میکنم که تاریخ انقضا سریع آن باعث میشود سبد کالا به روز رسانی نشود.
- توضیحات متا
همانطور که گفته شد من همه چیز را بصورت دسته بندی با ۲۷ شماره از این لیست ارائه دادم که امیدوارم در راهنمایی شما موثر باشد . اما بیش از همه وب سایت های دیگر توضیحات متا در برای فروشگاه آنلاین خود انجام میدهند.
جایی که گوگل وجود دارد احتمال قادر امدن و مرتبط بودن با کلمات کلیدی برای صفحات اطلاعاتی شانس بیشتری دارند. صفحه محصول خود را با اطالاعات خیلی کم و شامل جزئیات در مورد خدمات مشتریان و یا ضمانت نامه که گوگل ممکن است از آن استفاده کند استفاده کنید. مطمن باشید توضیحات متا مربوط به محصول به صفحات محصول خود را برای جلوگیری از استفاده صفحات غیر مرتبط توسط گوگل اضافه کنید.یادتان باشد هر صفحه باید متا دیسکریپشن خاص مربوط به خود را داشته باشد.
چک لیست سئو درتجارت الکترونیک میتواند صد راهنمایی طولانی و مطمن را به شما بدهد . با یک دسته از این اطلاعات میتوانید مالک فروشگاه انلاین باشید .این راهنمایی ها را به رایگان نظرات و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. من با این نگاه کارم را انجام می دهم.
مطلب مرتبط وجود ندارد.