۵ روش استفاده از سئو محلی بدون فرضیه فیزیکی
۵ روش استفاده از سئو محلی بدون فرضیه فیزیکی
چگونه میتوان بدون پایه و اساس فیزیکى ، در سئو محلى دوام آورد ؟ اصلا همچین کارى ممکن است؟
جستجو محلى ، بسیار رقابتى است و حتى بیشتر از یک چالش براى رقابت با سایر رقبا تبدیل میشود وقتى شما سئو محلی بدون فرضیه فیزیکی را در پیش دارید.
در زیر ، ۵ راه خوب را معرفى میکنیم :
۱-قرار دادن محتواى متمرکز بر کاربر (کاربر پسند) در صفحات دسته بندی
یک صفحه دسته بندى ، باید بر روى محتوا تمرکز کند و هرچه مطلب بیشترى اضافه کنید ، نتیجه بهترى در سئو محلی بدون فرضیه فیزیکی خواهید گرفت.
براى اضافه کردن مطلب ، میتوانید :
- اطلاعات شخص را بگیرید تا بتوانید سریعا محتواى مرتبط و مفید بدست آورید.
- از اطلاعات اختصاصى که ممکن است به شغل شما کمک کند استفاده کنید.
- براى پاسخ ها ، سوال پیدا کنید. یکى از ابزار خوب براى استفاده در لوکال سئو ، ‘Answer a public’ است که یک کیبورد مجازى رایگان براى تحقیق است که به شما در پیدا کردن سوالات براى کلمه کلیدى خاص که شما میخواهید ، کمک میکند.
سئو محلی بدون فرضیه فیریکی
زمانى که شما براى یک کلمه کلیدى خاص ، پاسخ را پیدا کردید ، باید به سوالات مختلف ، از جانب خودتان پاسخ دهید :
” چگونه میتوانید از محتوای خوب، در سایت خود استفاده کنید؟ ”
“این موضوع ، به شغل شما مرتبط است ؟ ”
” ایا بیش از حد ، به محتواى تولید اتوماتیک عادت کرده ام ؟ ”
به یاد داشته باشید ، گوگل ، تمایل زیادى به مطالب تولید شده به صورت اتوماتیک ندارد. مراقب باشید که بیش از حد از این مطالب استفاده نکنید.
۲-میزان جزء به جزء بودن درست را بدانید
مهم است که داده ها را بررسى کنید ، تا بدانید چه مطلبى ، ترافیک خوبى دریافت میکند و چگونه میتوان محتواى سایت را افزایش داد.
نگاهى دقیق تر به کلمات کلیدى داشته باشید و ببینید که مردم در محدوده شما دنبال چه چیزى هستند .
همه سایت ها ، به جزئیات و مثال هایى که در زیر نمایش داده شده ، نیاز ندارند و این ، وابسته به موضوع سایت شماست.
در نهایت ، بد نیست داده هاى کلمات کلیدى را بررسى کنید و از خودتان بپرسید :” ایا به صفحات موقعیت مکانی (تقویت لوکال سئو) نیاز دارید ؟”
شغل شما چه سودى میتواند ازآن ببرد ؟
اگر در حال حاظر ، میتوانید به این سوالات پاسخ دهید ، آماده براى راهکارهاى عملى هستید.
۳-گریز از بسته هاى محلى با هدف قرار دادن در تنگنا
به منظور جلوگیرى از رقابت شدید ، ممکن است بد نباشد که از بسته هاى محلى محبوب ، دورى کنید و شکاف درست براى محتوا را بهره بردارى کنید
نظرتان در مورد رفتن به سوى هدفى که در آن رقابت ، کم تر و موقعیت بیشتر است چیست؟
دوباره هدف گذارى کردن ، ممکن است براى هزینه کلیکى مفید باشد ، اما این بدین معنا نیز هست که این تغییرات ، ممکن است سریع نباشند ، در حالیکه میتواند به این معنى نیز باشد که میتوانید به عنوان ارائه دهنده دانش در صنعت خود ، به رسمیت شناخته شوید.
۴-از داده هاى ساخت یافته براى دوام اوردن استفاده کنید
داده هاى ساخت یافته ، مربوط به نوعى از داده هاست که اطلاعات را از طریق یک پایگاه داده فراهم میکند و نشانه گذارى داده هاى ساخت یافته ، ممکن است وابسته به ویژگى آن باشد. این موضوع میتواند یک راهکار ، متن ، ویدئو و یا یک اتفاق باشد ، نشانه گذارى ، به موتور جستجو در گشتن محتوا و نمایش آن به کاربران کمک میکند که بسیار در سئو محلی موثر است.
۵-هوشمند ترین دستیاران را درست کنید.
اگر بسته هاى محلى ، براى شغل شما ، به نظر تاثیر گذار نمیایند ، یک گزینه دیگر براى شما ، آمدن مردم به طور مستقیم به اپلیکیشن شما است و دستیاران شخصى ، در این زمینه میتوانند بسیار مفید باشند.
دستیار هاى صوتى Siri ، Cortana و Google now دارند نوع و روش جستجوى مردم از طریق موبایل هایشان را عوض میکنند و به نظر ، زمان درستى براى کار کردن روى این موضوع است.
به عنوان مثال ، Google now به هر برنامه اى اجازه میدهد که با آن متحد شود و اپل هم اعلام کرده است که همین کار را انجام خواهد داد ( به عبارت دیگر تصمیم در اوپن سورس کردن دارند ) ، و این ، یک موقعیت بسیار خوب است.
نکات کلیدى:
- داده هاى API را براى قرار دادن در صفحه ى دسته بندى پیدا کنید.
- متوجه باشید که مردم چگونه جستجو میکنند.
- شکاف محتوا براى بهره بردارى را پیدا کنید.
- داده هاى ساخت یافته اضافه کنید.
- اپلیکیشن خود را ادغام کنید
ارائه شده توسط تیم ایران سئو سایت